reklama

Moja Maturita

Kto som? To už ani sám neviem. Pozerám sa vôkol seba a sledujem svet, ktorého súčasťou už niesom. Moje oči sú tým jediným, čo mi z môjho tela ešte ostalo. Ja sám som iba ponurá guča myšlienok, ktorá sa oddelila od zvyšku tela. A oči sú mojim malým oknom, cez ktoré pozorujem okolitý svet. A prečo to všetko?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Moja diagnóza je jasná. Maturita. Toto slovo sa mi stalo osudným, snáď ako nikomu inému, koho som poznal. Pomyslenie na túto záverečnú skúšku rozožiera tie zbytky môjho už beztak chorého tela. Stal sa zo mňa nepríjemný, zatrpknutý a v duši už starý muž. Rád by som sa nazval chlapcom a rád by som ním bol. Teda aspoň teraz. No bohužiaľ musím niesť zodpovednosť za svoje skutky. A tie sú strašné, a v niektorých prípadoch myslím, že až neodpustiteľné. Som nepríjemný  na svojich priateľoch, na rodinu a predovšetkým na svoju lásku. Nie som slepý, aj keď sa tak správam. Veď moje oči vidia veľa, no môj rozum to nechce akceptovať. A takisto moje okolie si uvedomuje, že moje správanie sa zmenilo. A následky? Odcudzenie. Vo svojom vnútri som sám. Degradujem na okolitý svet a utiekam sa do pesimizmu a samoty. Mám obrovský strach z nasledujúcich pár dní. Môj strach sa často mení v zúfalstvo, pretože si neviem rady. No v zapätí mám zas obrovskú nenávisť v srdci. Som odhodlaný všetko prejsť a zničiť. Poraziť svojho nepriateľa, vrátiť všetko do svojich koľají a byť opäť aspoň trochu šťastný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Zúfalstvo v mojej duši sa raz pominie. Len dúfam, že to bude skôr, ako celý môj život bude v troskách a to,  čoho sa najviac obávam sa stane skutočnosťou. Stratím svoju lásku, a tým časť zo svojho života. Pretože čo je človek bez lásky? Iba inteligentná bytosť.

Juraj Zaťko

Juraj Zaťko

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, ktorý radi rozmýšľajú a nenechajú sa zlákať pochabými poklonkami a prostoduchými sľubmi by sa dali nazvať mojimi priateľmi. A môj priateľ je mojim obrazom. Zoznam autorových rubrík:  Deje saTopící se sníhJozef MakSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu