reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Zaťko

Juraj Zaťko

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, ktorý radi rozmýšľajú a nenechajú sa zlákať pochabými poklonkami a prostoduchými sľubmi by sa dali nazvať mojimi priateľmi. A môj priateľ je mojim obrazom. Zoznam autorových rubrík:  Deje saTopící se sníhJozef MakSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

ajty #001: Hľadá sa nový kolega. Hľadám sa ja

Juraj Zaťko

ajty #001: Hľadá sa nový kolega. Hľadám sa ja

Diera na pracovnom trhu a hlad po odborníkoch vytvára nevšedne priaznivé obdobie pre každého kto pracuje, alebo by chcel pracovať v IT.

  • 3. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
ajty #000: Začíname

Juraj Zaťko

ajty #000: Začíname

Už zajtra vyjde prvá epizóda Slovenského IT podcastu ajtypodcast. Malá upútavka pred prvou epizódou.

  • 2. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Milování 1.

Juraj Zaťko

Milování 1.

Pre tých, čo sa dožadujú prvej kapitoly a chceli by pri nej usínať a pre tých, ktorí by ju chceli citovať a nevedia, ako sa k nej dostať. :) Ale chodiť čítať vám ju nebudem! :D

  • 27. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 302x
  • 0
Moja Maturita

Juraj Zaťko

Moja Maturita

Kto som? To už ani sám neviem. Pozerám sa vôkol seba a sledujem svet, ktorého súčasťou už niesom. Moje oči sú tým jediným, čo mi z môjho tela ešte ostalo. Ja sám som iba ponurá guča myšlienok, ktorá sa oddelila od zvyšku tela. A oči sú mojim malým oknom, cez ktoré pozorujem okolitý svet. A prečo to všetko?

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako na charitu... 10SK a suchý rožok

Juraj Zaťko

Ako na charitu... 10SK a suchý rožok

Prechádzame denne okolo nich a málokto si ich všíma. Ale sú tu. Hovorím o bezdomovcoch, ktorý sú príťažou pre spoločnosť, pretože sú prípiš špinavý a nemajú s nami, bežnými ľudmi mnoho spoločného. Sú to jednoducho videdenci, ktorích si nikto moc nevšíma, prinajlepšom im občas hodíme drobné, ktoré počastujeme slovami, že aj tak ich prepije a je to úplne zbytočné.

  • 17. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 483x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu